13 Ağustos 2010 Cuma

Kusura Bakma -1976-


O meşhur Devlerin Aşkı filminin müziği olarak kullanıldı. Bazen geri dönmek istersiniz. Ama iş işten geçmiş olur. O'nun aslında öyle biri olmadığını bilirsiniz ama, size yaptıkları geri dönmenize hep engeldir. Bu yüzden bahaneler uydurursunuz hayata..
Söz-Müzik: Sezen Aksu

Bak deme bana bakamam gözüne
Gül deme bana gülemem yüzüne

Kusura bakma iş işten geçti
Olamayız artık eskisi gibi

Benim de gözüm artık açıldı
Her yanıma kısmet saçıldı
İstemem ne aşk ne karakter
Dünya para üstüne döner

Her şey mal mülk her şey para pul
Dostlukmuş sevgiymiş ara bul

Yok deme bana sen de ben gibisin
İsteseler canını verirsin

Kusura bakma iş işten geçti
Olamam ben artık eskisi gibi

Benim de gözüm artık açıldı
Her yanıma kısmet saçıldı
İstemem ne aşk ne karakter
Dünya para üstüne döner

Her şey mal mülk her şey para pul
Dostlukmuş sevgiymiş ara bul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder